חשש לפני גירושין

עמוד הבית פורומים פורום גישור חשש לפני גירושין

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #46317
    חשש לפני גירושין

    שלום
    רציתי לשאול, אני ואשתי כנראה עומדים להתגרש, זה בלתי נמנע
    החשש הגדול שלי הוא מכל הנושא של משמורת משותפת. יש לי 2 ילדים הקטנה בת 4. איך אפשר להימנע ממצבים שאני קורא ושומע עליהם שלאבות נאסרת האפשרות לראות את ילדיהם או שהם רואים אותם רק בהשגחה וכו'… איך אפשר מראש להימנע ממצבים אלו
    תודה

    #46318
    חשש לפני גירושין

    שלום רמי

    אתה מעלה חשש מאוד רציני. בהחלט ניתן להימנע ממצבים של ניכור הורי, הסדרי שהות לא סבירים ופגיעה בילדים ובהורים, בשל הגירושין.

    הדרך לעשות זאת היא לשמור על תקשורת טובה ביניכם ולגרום לכך שתגיעו להסכמות בעצמכם במקום לתת למישהו אחר (שופט או דיין) לקבוע את גורלכם. 

    מחקרים רבים מראים שלילדים לא חשוב מה גובה המזונות שצד מעביר לצד השני, לא המקום בו הוא גדל, לא גודל הדירה ואפילו לא כמות האוכל במקרר. כל אלו חשובים, אך יש דבר חשוב יותר לילדים והוא ששני ההורים שלהם יתקשרו ביניהם ובימי ההולדת או אירועים בבית ספר או בגן, שני ההורים יהיו נוכחים. מומלץ מאוד למצוא את הדרך לקיים משמורת משותפת, שוויונית עד כמה שאפשר, כתלות ביכולות ובצרכים של כל אחד מכם.

    יש לכם הזדמנות לכתוב את סיפור הגירושין אותו הילדים שלכם יספרו כשיהיו גדולים. אתם יכולים לעשות זאת בדרך מהירה, קלה, זולה ועם פגיעה מינימאלית בילדים ואתם יכולים לגרום להם ולכם נזקים קשים מאוד על פני שנים.

    אם תשכילו  להעמיד לנגד עיניכם את טובת הילדים, במקום לשאול מה מגיע לי או מה זכויותי ומה חובות הצד השני, ואם תנסו לברר מה כל אחד מכם צריך ומה הילדים צריכים, יש סיכוי טוב מאוד שהחשש שאתה מתאר לא יתממש.

    כדאי מאוד להסתייע במגשר שהוא עו"ד על מנת שיעזור לכם למצוא את הדרך להגיע להסכמות ולקיים חיי משפחה טובים (וגם משפחה שמתגרשת היא עדיין משפחה).

    אתם מוזמנים ליצור קשר.

    אמיר זימן, מגשר ועו"ד
    0549982651

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך