לחייב את הצד השני להגיע לגישור

עמוד הבית פורומים פורום גישור לחייב את הצד השני להגיע לגישור

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #46319
    לחייב את הצד השני להגיע לגישור

    האם אני יכול לחייב את אשתי להגיע לגישור במידה והיא לא מעוניינת, אני פשוט חושב שזה יהיה נכון יותר להגיע לגישור במקום לבית משפט – האם יש משהו שאפשר לעשות כדי שנמנע מבית משפט? האם בתהליך של גירושין בשיתוף פעולה יש אפשרות לחייב אותה? מה עושים?

    #46320
    לחייב את הצד השני להגיע לגישור

    שלום רתם.
    הליך הגישור הוא וולונטרי. הגם שהוא ההליך המומלץ ליישוב סכסוך כשיש יחסים נמשכים בין הצדדים, במיוחד במשפחה, אין אפשרות להכריח צד להיכנס להליך גישור. אותו כלל חל גם על גירושין בשיתוף פעולה. גם זה הליך וולונטרי ולא ניתן להכריח מישהו להשתתף בו.
    יחד עם זאת, עם כניסתו לתוקף של החוק להסדר התדיינויות במשפחה, נאסרה הגשת תובענה בין בני זוג והצדדים חייבים לקיים הליך של יישוב סכסוך לפני שיותר להם לנהל הליך משפטי.
    צד שמעוניין ביישוב סכסוך, אך השני אינו משתף פעולה, יכול לפתוח בקשה ליישוב סכסוך – האגרה עבורה היא 100 ש"ח בלבד ואין כל צורך בעורך דין לשם כך שכן מדובר בהגשת טופס של עמוד אחד עם פרטי הצדדים, אשר מוגש ליחידת הסיוע שליד בית המשפט או בית הדין הרבני, לפי בחירת המבקש.
    לאחר הגשת הבקשה, יזמינו אתכם לישיבת מהו"ת – מידע, היכרות ותיאום – המיועדת להיכרות אתכם ולהערכת צורכיכם ורצונותיכם ואת אלו של ילדיכם. בישיבה זו יסייעו לכם עובדים סוציאליים ביחידת הסיוע לבחון דרכים ושירותים שעשויים לתרום ליישוב הסכסוך בהסכמה ובדרכי שלום, ולהתמודדות עם השפעותיו ולתאם עמכם תכנית מתאימה להמשך התהליך. יוצגו בפניכם אלטרנטיבות שונות ליישוב הסכסוך לרבות ייעוץ, גישור, גירושין בשיתוף פעולה, טיפול משפחתי או זוגי, וכן ימסר מידע על השירותים הניתנים ביחידת הסיוע, בקהילה ובמגזר הפרטי.
    יש לקוות שבת הזוג תבין שעדיף לילדיכם ולכם ליישב את הסכסוך בגישור ולא בבית משפט.

    אתה מוזמן ליצור קשר לקבלת מידע נוסף.

    אמיר זימן, מגשר ועו"ד
    054-9982651

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך